NAŠI PROJEKTI
Svaki naš projekat je više od zadatka, to je susret ideja, poverenja i zajedničkog rada. Verujemo u saradnju koja inspiriše i rezultate koji se pamte. Zajedno sa našim klijentima i mrežom pouzdanih partnera, oblikujemo priče koje rastu, povezuju i ostavljaju trag.

Mammi je više od proizvoda – to je priča o domaćem ukusu, porodičnim vrednostima i inovaciji. Od samog početka, naš tim je bio uključen u svaki korak – od kreiranja imena, definisanja pozicije brenda, razvoja komunikacione strategije, do dizajna ambalaže i izrade sajta. Poseban izazov (i zadovoljstvo) bio je rad na prvoj liniji gotovih jela spremljenih po micvac tehnologiji. Sarađivali smo direktno s kuvarima i tehnolozima na testiranju recepata, vodeći računa da sve zadrži autentičan, domaći ukus.
Komunikacija je topla, bliska i iskrena – baš kao što i Mammi jeste. Sa klijentima smo radili u porodičnoj atmosferi, kao da i sami pripremamo obrok za nekoga svog. Svaki vizual, rečenica i miris nosi deo te posvećenosti.

TROPIC RIBARSTVO
Za Tropic Ribarstvo razvili smo kompletan vizuelni i digitalni identitet. Projekat je započeo izradom korporativnog web sajta koji oslikava vrednosti i kvalitet kompanije. Zatim smo osmislili strategiju lansiranja nove linije smrznutih proizvoda, uključujući dizajn ambalaže, redizajn logotipa i kompletan komunikacioni koncept. Poseban fokus bio je na promociji proizvoda na društvenim mrežama, gde smo kreirali prepoznatljiv vizuelni stil i kampanje koje su doprinele boljoj vidljivosti brenda.




Bocni – Ketering sa svrhom
Za Bocni , jedini društveno odgovorni ketering u Beogradu, radili smo sve – od osmišljavanja imena, logotipa i vizuelnog identiteta, do strategije i sajta.Njih od drugih izdvaja to što, pored vrhunskog kvaliteta hrane i usluge, svaka proslava ima i dublji smisao. Hrana koja ostane ne baca se – donira se onima kojima je najpotrebnija. Tako slavlje postaje prilika za širenje dobrote.Na sajtu smo razvili i praktičnu formu koja gostima odmah daje preporuku količine hrane i cenu, na osnovu broja zvanica i želja – jednostavno, jasno i korisno.



Cerovo je jedan od najprepoznatljivijih crnogorskih brendova u sektoru prodaje građevinskog materijala, ali je bilo vreme za osveženje i jače povezivanje sa savremenim potrošačima. Naš zadatak bio je da repozicioniramo Cerovo – da očuvamo poverenje koje godinama grade, ali ga upakujemo u novu priču, savremenu i blisku krajnjem korisniku.


Sa kompanijom Premil imamo dugoročnu saradnju na koju smo jako ponosni. Cilj nam je da PREMIL postane sinonim za hranu vlasnicima kućnih ljubimaca. Uspešnost saradnje se ogleda i u odličnim prodajnim rezultatima koje beleže brendovi koje smo podržali. Svaki kilogram prodate hrane, svaka nova referenca od vernih kupaca je dokaz da naš rad zajedno donosi vidljiv i merljiv uspeh.
Za svaki bezbrižan dan

Golijska voda, Naša voda
Kad dve izvorske priče postanu jedna, Golijska voda
Brendovi Iva voda i Golijska Bistrica spojeni su pod jedan snažan krovni brend, Golijska voda, kako bismo pojednostavili komunikaciju i približili se srcima onih kojima je najvažnije — domaćinima zapadne Srbije.
Sa novim sloganom „Golijska voda, naša voda!” i pažljivo osmišljenim aktivacijama, prva godina donela je izvanredan rezultat: količinski rast prodaje od 30%. Dve priče su se stopile u jednu, a ta priča sada teče brže nego ikada.



FRIGLO
Kad ilustracija i humor osvoje frižidere
Za Friglo smo osmislili jedinstvenu strategiju pozicioniranja koja pogađa pravo u srce (i raspored) naše glavne publike, žene od 30 do 50 godina, koje žongliraju između posla, porodice i večite trke sa vremenom.
Kroz duhovit ton komunikacije i zabavne ilustracije na društvenim mrežama, pretvorili smo svakodnevne situacije u male, prepoznatljive priče u kojima se ciljna grupa pronalazi. Rezultat? Značajan rast prodaje, veća prepoznatljivost i jača emotivna veza potrošača sa brendom Friglo.
Da se smrzneš

Shop Park, Deo svih nas
Kad se otvorilo novo srce grada, Shop Park,
U Gornjem Milanovcu, gde se tradicija i navike čuvaju pažljivo, pojavio se novi ritam svakodnevice. Kao potpuno novi doživljaj kupovine, izazov je bio osvojiti lokalnu zajednicu i učiniti da ovaj moderan tržni centar postane mesto gde se svi osećaju kao kod kuće.
Uz brend poziciju „Deo svih nas“ i kontinuirane BTL aktivnosti koje su unosile energiju u svaki kutak grada, posetioci su krenuli da dolaze, prvo radoznalo, a zatim redovno. Rezultat? Primetan rast poseta i promet koji je obradovao svakog zakupca. Shop Park danas nije samo tržni centar, to je nova tačka okupljanja, deo svakodnevnog života Gornjeg Milanovca.

Hiper online shop
Svetska pandemija je imala veliki uticaj na promenu načina kupovine, koji se preselio na internet, što je našem klijentu omogućilo veliki rast. Međutim, godinu dana kasnije situacija se preokrenula, pa je potrebno održati isti nivo prodaje kao i u godini pandemije. Fokusiranim Google i Facebook oglašavanjem održavali smo promet HIPER-a na željenom nivou.

Toyzzz, Prodavnica mašte
Na izuzetno konkurentnom tržištu dečijih igračaka, pozicionirali smo brend Toyzzz, kao mesto „u kome žive sve igračke“ i povećali svest kupaca o brendu. Oživeli smo likove igračaka omiljenim i devojčicama i dečacima i napravili magičnu poziciju „prodavnica mašte za celu porodicu“ i na taj način ušli u domove kupaca.
