PROJEKTI
Naša ponosna kolekcija projekata odražava našu duboku ekspertizu, pažljivu saradnju sa klijentima i neiscrpnu kreativnost. Uz podršku naše široke mreže pouzdanih podizvođača, zajedno kreiramo nezaboravne poslovne priče
01
Friglo, Da se smrzneš
Jedinstvena strategija pozicioniranja brenda Friglo, usmerena na jasnu target grupu, žene 30-50 godina suočene sa realnošću vremena u kome žive i nedostatkom slobodnog vremena, kroz duhovit ton komunikacije, doprinela je značajnom rastu prodaje i povećanju awareness-a brenda Friglo.
02
Premil, Za svaki bezbrižan dan
Sa kompanijom Premil imamo dugoročnu saradnju na koju smo jako ponosni. Cilj nam je da PREMIL postane sinonim za hranu vlasnicima kućnih ljubimaca. Uspešnost saradnje se ogleda i u odličnim prodajnim rezultatima koje beleže brendovi koje smo podržali.
03
Toyzzz, Prodavnica mašte
Na izuzetno konkurentnom tržištu dečijih igračaka, pozicionirali smo brend Toyzzz, kao mesto „u kome žive sve igračke“ i povećali svest kupaca o brendu. Oživeli smo likove igračaka omiljenim i devojčicama i dečacima i napravili magičnu poziciju „prodavnica mašte za celu porodicu“ i na taj način ušli u domove kupaca.
04
Shop Park, Deo svih nas
Shop Park je novootvoreni tržni centar u Gornjem Milanovcu i kao potpuno novi doživljaj kupovine bilo je potrebno približiti ga lokalnom stanovništvu i sredini koja teško prihvata promene. Brend pozicijom „Deo svih nas“ i permanentim BTL aktivnostima, broj posetilaca je primetno porastao, a to se odrazilo i na promet zakupaca.
05
Hiper online shop
Svetska pandemija je imala veliki uticaj na promenu načina kupovine, koji se preselio na internet, što je našem klijentu omogućilo veliki rast. Međutim, godinu dana kasnije situacija se preokrenula, pa je potrebno održati isti nivo prodaje kao i u godini pandemije. Fokusiranim Google i Facebook oglašavanjem održavali smo promet HIPER-a na željenom nivou.
06
Golijska voda, Naša voda
Repoziconiranje brendova Iva voda i Golijska Bistrica, koji su stavljeni pod jedan krovni brend Golijska voda, zbog jednostavnije komunikacije ka target grupi, domaćinima zapadne Srbije. Pod novim sloganom “Golijska voda, naša voda!” i uz pomoć aktivacija koje smo sprovodili, u prvoj godini - zabeležen je količinski rast prodaje od 30%.